CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dilluns, 30 d’abril del 2012

PER TOT HI HA UN PRIMER DIA

Avui despres d'un mes em tornava a colocar un dorsal, era la cursa per l'esclerosi al circuit de catalunya, era una cursa de 10Km.

Els entrenos de la setmana m'havien demostrat que podia fer be la distancia, pero que no estava en els meus millors temps.

A les 8:15 ens ha passat a buscar en Ricard amb en Juan, que era la seva primera cursa i cap al circuit, el dia era esplendid, ni un sol nuvol i amb un sol radinat.

Ja al circuit, en Ricard i en Juan han anat a inscriures, mentre jo anava amb l'Alba ha recolir el dorsal, un cop amb els dorals, ens hem preparat per anar cap a la sortida. Una mica d'escalfament, uns estiaments i apunt per sortir. L'objectiu d'avui......? Doncs simplement disfrutar, buscar un bon ritme i seguir preparant per la triatlo.

Pam, sortida i endavant, la sortida era en baixada, aixi que el ritme de sortida ha sigut rapid, entrant a la recta, de nou seguia mantinguent un bon ritme, comode i amb les pulsacions comtrolades, final de recta i enfilem la pujada, aqui he reduit una mica el ritme, per no cremar-me, encara faltava molt, pero al arribar a dalt, ja no passava gens d'aire i el sol apretava de valent, no tolero gens be la calor, pulsacions disparades, una sensació d'agobio molt gran, i el ritme....... millor ni en parlem. He reduit molt el ritme, inclus he acabat caminant per tal d'intentar recuperar-me, pero quan parava, encara tenia mes sensació de calor, i les pulsacions se'm disparaven, aixi que simplement he tornat a correr, me apartat de la trçada i he intentat relaxar-me, al següent tram de pujada ja he vist que la cosa no anava gens be, pero sabia que despres vindria la baixada on em referescaria i tota la recta amb la sombra, a la baixada he agafat una ampolla d'aigua, i simplement he acabat caminant per deixar-ho correr, no valia la pena seguir patint, no estava disfrutant gens i aixo era el que havia vingut a fer, aixi que simplement he anat a trobar l'Alba i em esperat que arribessin en Juan i en Ricard. En Juan ha fet un temps per sota de 50min, i en Ricard ha baixat dels 55min (ai si t'entrenessis).

He marxat amb sensacions molt diferents, primer decebut per no haver acabat, pero per altre banda content, ja que feia temps que no competia i amb els entrenos d'aquesta setmana, amb 4 dies de correr, i 1 de pisicina, havia pogut sortir i mantenir bons ritmes, ara faltara seguir acostumant el cos a la calor.

Ja que aquest mati no havia fet "res", he decidit agafar la bici per la tarda i anar a fer una mica de muntanya, sobretot per treure'm la mal sensació, i encarar la setmana que be amb mes ganes.

Aixi que he agafat la bici i he decidit tirar cap a sant miquel pel cami dels angels, un cop a puig estela, he agafat el corriol que baixa fins a mig cami de sant miquel per seguir pujant, em trobava molt be, i mentre feia la última pujada de sant miquel, he decidit que aniria a buscar de nou el corriol per tornar a pujar, i aixi ha sigut, al final una bona ruta de 32Km en 2:24 i un desnivell de 750+ a una mitja de 146ppm, de tornada me marcat el luxe de fer una bona apretada per la carretera, aixi que com he pogut me acoplat per anar marcant ritmes de mes de 40Km/h, fins que els semafors m'ha trencat el ritme, i ja he anat relaxant.

Conclusió del dia? estic be fisicament, el peu ja no em fa gens de mal, pero tinc un problema amb la calor, ja fa molt que amb calor em costa tirar, crec que gran part d'aquest problema es psicologic, pero fins que no li trobi una solució, haurem de seguir patint....


Dimarts festa, aixi que toca dia d'esport, ja que l'Alba treballa. Anims i recordeu
WHERE IS THE LIMIT? jo encara lo he trobat el meu

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada