CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

diumenge, 10 de juny del 2012

14ª TRIATLO CIUTAT DE MANRESA

Aquesta havia de ser la meva segona triatlo sprint, una triatlo per disfrutar i agafar experiencia per la Olimpica que fare al Juliol a Andorra.

Tot es va començar a complicar el divendres, de cop resultava que el dissabte al mati tocaria treballar,  la feina no quedava clar si seria 1 hora, 2, 3..... aixi que la triatlo podia perillar. Finalment a les 12:30 he acabat, tenia temps, havia d'anar a casa preparar les coses dinar i anar amb l'Alba a entregar un pastis que estava preparant per un aniversari.


A les 13:30 sortiem estavem entregant el pastis i cami de Manresa, pero sense dinar, hem parat a una gasolinera per agafar un entrepa, ja era tard i no volia omplir-me la panxa.

Hem arribat amb 20 minuts de marge, temps per deixar el material a boxes i sortir pitant cap a la sortida de natacio.


A la sortida de natacio, em volia colocar cap a la meitat, haviam si aixi podia incrementar una mica el meu ritme, pero la sortida era molt caotica, la meitat de la gent a l'aigua, l'altre fora, i com l'ultima vegada, sense adonar-me'n, la gent ja esta nedant.

Hem llenço a l'aigua, pero no puc nedar be, la gent del davant es mes lenta que jo, no tinc espai per passar, i noto que per darrera es posen nerviosos.......... nerviosos, arribem a la primera boia, i aixo es un caos, totalment parats, la gent agafant al caiac, apunt de volcar-lo, cops enfonsades i una mica d'agobio, aconsegueixo sortir del caos, al final ha tocat "repartir" una mica, tampoc es qüestio de quedar-se de sac, ni de fer de boia, em sento sense ritme, veig l'Alba i la saludo, ella no em veu, al final em veu, ja tinc foto a l'aigua.

Faig uns metres d'esquena per recuperar l'ale i de nou intento buscar el ritme, m'obro molt cap a la dreta, passo de mes merders, puc agafar un ritme i vaig fent, ara el problema es la gent que te el GPS espatllat, com els i costa a alguns anar rectes, ultima boia i ja veig el final, pero tinc una barrera humana, aixi que svaig buscant un forat, apreto i ja soc fora, finalment surto de l'aigua en poc mes de 15 minuts.

                                
Ara a boxes, localitxo rapid la bici, casc, ulleres, dorsal, sabates hi ha correr.

Ara comença el que m'agrada, ja desdel primer moment començo a rodar rapid, es un circuit de pujades i baixades, ja m'havien avisat, vaig buscant algun bon grup, pero quan i arribo els passo, no trobo un grup on rodar rapid, a les pujades es van trencant, aixi que segueixo adelantant fins arribar al poligon on es fa la volta per tornar, la tornada es amb el vent en contra, segueixo apretant, se que la bici es lo meu, aixi que apreto tot el que puc, de nou sense caçar cap bon grup, ja arribant al final veig un grup de 3-4 corredors que porten un bon ritme i s'estan entenet be, aixi que decideixo apretar per caçar-los, pateixo amb el vent, pero si arribo alla prodre "descansar" una mica, pero de cop les meves esperances s'han acabat, han deixat passar un cotxe, i li han agafat el rebuf, impossible competir, el grup se m'escapa, aixi que de nou tocar lluitar amb el vent per arribar.



Deixo la bici, em cambio les sabates hi ha patir.


Aquest ultim sector se m'ha fet molt dur, he patit calor, i el terreny estava molt sec i s'aixecava pols, he acabat patint en exces, els circuits on s'han d'anar fent voltes no m'agraden, el final ha sigut una cursa contra mi mateix, em feia mal el beso esquerra i tenia calor, pero nomes faltaven 5 km, he pensat que anant molt malament em faltaria mitaj horeta per acabar, i com m'anava trobant l'Alba al llarg del ciucuit, m'he animat i finalment he pogut arribar.


En definitiva, em sento mes comode a les curses pels matins, i aixo d'anar a competir sense menjar no es bo.

Ara em pendre 1 setmana de descans als entrenos per preparar el repte d'aquest any, que sera la triatlo Olimpica a Andorra el 29 de Juliol, el 22 de Juliol un últim sprint a Barcelona, i si tot va be el 16 de Juliol una travessa de 3500m al mar.





 09/06/2012- XIV TRIATLÓ CIUTAT DE MANRESA
POSICIÓ FINAL:
CATEGORIA:POSICIÓ CATEGORIA:
TEMPS 1:TEMPS 2:TEMPS 3:
TEMPS TOTAL:





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada