CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dimecres, 2 de maig del 2012

3 CIMS A GIRONA

Ja feia temps que l'Eric em deia que volia fer una sortida llarga amb bici, i la veritat que feia temps que jo volia fer una sortida amb ritme, sense parades i amb desnivell, aixi que aprofitant el dia de festa, li vaig fer la proposta de fer la sortida l'1 de maig.

A les 9 del mati ens trobavem a fontajau, juntament amb en Jordi i en Marc, en Marc ja ens havia dit que nomes ens acompanyaria a pujar a Sant Grau, ja que havia de ser a les 11 a casa, i en Jordi venia de fer 84Km pel cap de creus el diumenge, aixi que no sabia excatament com es trobaria.

Sortim tranquilament cap a Sant Gregori, per anar a buscar la pujada de Sant Grau, la primera pujada ja es comença a fer a un bon ritme exigent, sembla que el dia sera dur, les primeres sensacions, son de tenir les cames una mica cansades, entre la sortida del diumenge i la piscina del dilluns, sembla que no he acabat de recuperar tant be com toca, pero de moment res de mal ni molt males sensacions. Seguim tota la pujada posant ritme, fins que en Marc (que porta 3 setmanes sense entrenar), baixa una mica el ritme, i tots aprofitem per fer el mateix, ningu volia ser el primer, tot i aixi, el ritme segueix siguent bo, un cop a dalt, sense temps de fixar-nos amb les vistes, rapida baixada per la pista, que el temps sens tira a sobre.

De nou som a Sant Gregori, i proposo seguir la ruta cap a Sant Miquel, en Marc tal i com havia avisat ens deixa a l'arribar a Fontajau, enJordi i l'Eric s'animen, em fet la tornada suau, pero de nou al arribar a Sant Daniel, la cosa es va animant, decidim pujar per la pista que porta fins a Can Mascort, ja apunt d'arribar a la carretera, tinc unes males sensacions, unes punxades al costat, em deixo caure una mica i  intento respirar i relaxar-me haviam si em passa, en Jordi ha vist que em quedava i aixeca una mica el peu, aixi que rapidament em torno a posar a l'alçada del grup, el dolor no marxa, pero tampoc molesta, aixi que seguim amunt, per anar a buscar el Puig Estela, aqui hi ha alguna rampa exigent, pero de nou ningu vol ser el primer d'afluixar el ritme, en Jordi puja amb molta frescura, i l'Eric ha evolucionat moltissim sobre la bici.

Arribem a Puig Estela, i els proposo baixar per la trialera que ens dura fins a mig cami de Sant Miquel i des d'alla acabar de pujar, em miren amb cara rara, pero ningu diu que no, aixi que cap avall, baixada rapida i tecnica, molt divertida i perfecte per anar agafant ritme i tecnica.

A la pujada cap a Sant Miquel, ja es comença a notar el sol i la calor, i passo algun mal moment, necessito concentrar-me molt per no posar el peu a terra, la calor no es lo meu.

Un cop arribem a Sant Miquel, decidim fer un petit descans, la ultima pujada s'ha fet dura, menjem alguna barreta, que ja son hores sobre la bici i hem decidit que anirem a dinar a Els Angels, i encara ens queda una bona estona.

Baixem de Sant Miquel per la trialera que hi ha darrera els bancs, i ja comencem a pujar per anar cap a Els Angels, les primeres rampes ja es fan dures, despres de mes de 40Km i 1000m de desnivell, mentre anem pujant ens anem plantejant si acabarem per l'asfalt o pels camins, finalment arribem a la casa de les figues i decidim que farem carretera, fem una baixada que ens ajuda a tots, ens refresca i ens permet relaxar cames.

L'asfalt m'agrada, aixi que em poso davant del grup i vaig tirant, per uns moments desconecto i m'adono que potser porto un ritme massa alt, em giro i efectivament, he perdut en Jordi i l'Eric, en un tram els veig pujant, i tinc la sensació que l'Eric no va comode, decideixo aixecar una mica el peu i esperar, poc despres m'atrapen, i efectivament, l'Eric acusa el fet de portar temps sense fer bici i menys rutes llargues, a partir d'aqui seguim els 3 junts, aixo sempre ajuda, finalment quan ja nomes queden els ultims metres, en Jordi em diu que apretem, pero no aconsegueixo seguir-li el ritme, crec que l'explosivitat em deu haver caigut, necessito buscar el meu ritme o no arribare, esperem de nou a l'Eric que segueix al seu ritme, i arribem els 3 junts a dalt.

A dalt fem un entrepa i descansem una mica, tampoc volem parar molt per no refredar-nos, ja de baixada ems plantejem per on baixem, i de nou proposa anar fins a Puig Estela per fer de nou la trialera, decidim que farem carretera i algun cami, per veurem com anem, no anem sobrats, pero sembla que podrem fer-ho, aixi que de nou cap amunt direccio Puig Estela i trialera cap avall, els kilometres es noten a les cames i als braços, la baixada no es tant fluida com abans, pero segueix sent molt divertida.

D'aqui ja anem baixant cap a Girona, ens separem i ja anem cap a casa, finalment ha sigut una bona ruta i divertida.

LES DADES DE LA RUTA:

Duración
05:46:28  
FC media
134   ppm
FC máx
178   ppm
Calorías
4478   kcal
Distancia
67.30   km
Velocidad media
13.4   km/h









https://www.polarpersonaltrainer.com/shared/exercise.ftl?shareTag=0fbb778893d9b0aefae204d231ec1700

http://ca.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do?event=setCurrentSpatialArtifact&id=2787665



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada