CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dimecres, 9 de maig del 2012

UNA NOVA PEDRA AL CAMI

Ja fa Mesd'un any que vaig decidir cambiar la meva vida de sedenterisme i tabaquisme, per una vida sana i activa.

El primer problema que vaig tenir va ser el de desintoxicar el meu cos, i el de perdre algu de pes, els meus genols i turmells patien en exces al correr.

Arrel de poder correr mes estona seguida, vaig començar a tenir molesties als peus, se m'adormien, mil histories, que si les bambes no eren les adequades, que si estaven massa apretades.... total al final visita al metge, del que ja me fet amic, i resulta que tinc un problema genetic, tinc els triglicerids alts... el problema es que la sang no em circulava correctament i els peus se m'adormen per falta de sang..... genial, una pastilla cada dia per la resta de la meva vida, pero era un petit peatge, per tenir una vida saludable, si el fet de fer esport, em pot haver salvat d'un problema molt mes greu en el futur, doncs benvinguda pastilla.

Total que ja que i erem tambe tenia visita al podoleg, ja que apart d'adormir-se'm els peus, tambe em feien mal, resulta que trpitjo de tal forma, que la part de davant del peu trepitja cap a fora, i la part del talo trepitja cap a dins, solucio??? "te jodes" be, la doctora em va dir t'aguantes, pero per dintre jo vaig pensar lo altre, ja es compensa amb la musculatura de les cames, aixo em produeix un altre baixon animic, pero..... seguim endavant. Tot iq ue aixo em provoca patir forces regirades de turmell, i 3 setmanes parat per la última.

Desde fa temps, i aixo ja ho coneixio tinc vitiligen, per qui no sapiga que es: VITILIGEN tampoc te cura, aixi que pastilla protectora i crema solar de protecció alta. Amb aixo ja fa anys que i convisc i tot i que es una molestia per practicar esport a l'aire lliure, ja i estava acostumat.

Desde fa temps, tenia una sensacio extranya, com de picor al cos i sobretot molta mes calor del normal, despres de veure que la cosa per si sola no tenia solució, doncs de nou visita al meu company el doctor, nome d'explicar-li els sintomes (es la mateixa sensacio quan us renteu les mans amb aigua calenta despres de fer esport a l'hivern amb la fred, aquelles punxades, pero per tot el cos), rapidament em confirma que tinc una altre "malatia" extranya, i com no, no te cura. Em toquen totes: URTICARIA COLINERGICA, avui si que ja he tingut un gran baixon, mai he tolerat gaire la calor, pero que et confirmin que a part de la calor que pateix una persona normal, tens que aguantar la sensació que t'estan clavant agulles per l'esquena i la cara, aixo ja em toca molt la moral (per ser educat). Es una sensació molt molesta, i la veritat que esta al mig d'una pujada de 10Km, amb les pulsacions a tope, donant el millor que tens dins teu (no per guanyar, sino per sifrutar), i que de cop et comenci a picar tot el cos, i sentis una calor extrema, amb la sensació d'agobio, aixo ja es massa.

Total que crec que si he sigut capaç de superar tot el que m'ha vngut fins ara, i sapiguent que res del que tinc es mortal, suposo que es possible aixecar-te i seguir lluitant, simplement per divertir-te, tot i que quant la diversio es torna patiment, ja no fisic sino mental, ja no es tant divertit.

Simplement necessitava desfogar-me, aixi que si en algun moment et sents baix d'anim, pensa que no ets l'unic, i segueix endavant com fem tots, i si algu te algun dels simptomes, espero que li serveixi d'ajuda, tot i que una visita al metge mai esta de mes.

GRACIES

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada