CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dilluns, 4 de juny del 2012

12 TRIATLO SPRINT DE MATARO - SEMANA PREVIA

La setmana no començava gaire be, ja que el Dilluns, tot i que no estava al planning, decidia sortir a correr per la tarda, despres d'haver fet ja l'entreno de natacio, poc mes de 2 km durava l'entrenament, en aquell moment un record ja oblidat, un mal gest amb el peu, i de nou tornavem a començar, m'havia torçat el turmell, les sensacions eran ja mes que conegudes, no podia creure'm que despres de 2 mesos de l'ultima lesió al turmell esquerra, ara em pases al dret, vaig maleir mil vegades aquells rodera al terra, segurament una part tambe era meva de les vegades que havia passat per alla amb la bici. Em tocava caminar 2km cap a casa, amb dolor i coix, tot i que estava en calent i sabia que podia tornar trotant suau, la decepció despres de 2 mesos intensos d'entrenament, i sabent que el diumenge tenia la triatlo de Mataro i el dissabte següent la de Manresa, era massa com per correr, nomes pensava que 2 Km em serien eterns, casi em sortien les llagrimes de la rabia, per sort, passava l'Eric amb cotxe que tornava de la feina, i va renunciar al seu entrenament per portar-me fins a casa, rapidament dutxa, gel i antiinflamatoris, l'Alba em diu que anem al metge, pero ja se la resposta, 15 dies de repos absolut i antiinflamatoris, no en vull ni sentir a parlar del repos.

L'endema, m'aixeco mes motivat, li he donat mil voltes, no penso renunciar a la triatlo, com a minim fare el sector de natació, li envio un missatge a l'Alex, el meu fisio, i el primer que em diu es que ens hem de veure per valorar si diumenge puc anar a competir, pero lo primer es que deixi els antiinflamatoris a menys que em faci mal i que quan pugui, mantingui el peu en alt i en moviment...... com en moviment???? quina sorpresa. em comenta que es la manera d'evitar que s'inflmai mes, a la tard ens veiem, em fa una exploració, i m'explica exactament que es el que me fet, i que es que tinc que evitar, tenim que evitar qualsevol mal gest, pero dema ja toca treballar de nou, surto molt content i amb esperances d'anar diumenge a Mataro.

El dimecres, començo amb entrenaments a la piscina i les sensacions no son les millors, pero tampoc tinc un dolor exagerat, per la tarda faig bici apretant com m'havia dit l'Alex i sembla que tinc molesties pero no mal, aixo funciona.

El dijous ja deixo el gel i començo a aplicar calor, de nou al migdia mes piscina, les sensacions no son bones, pero el turmell no em fa mal, no agafo el ritme, estic com cansat. Per la tarda he decidit entrenar la transicio T2, aixi que agafo la bici, i em planifico un recorregut d'uns 20Km, amb poc desnivell (300m), el faig apretant a ritme de cursa, arribo a casa, deixo la bici i em poso les bambes, tal i com hem va dir l'Alex, poca distancia pero amb bon ritme, surto mes mirant on apyo el peu, que el que em be per davant, les sensacions son bones, pero vaig amb mil ulls, esquivo inclos les fulles per i a sota hi ha una pedra que em fa apoyar malament el peu, finalment acabo amb uns 3-4 Km a bon ritme, no ha sigut dels meus millors entrenaments, pero si un dels que m'ha fet somiar que competir el diumenge es possible.

El Divendres tenia un dia intens de feina, que al final s'ha allargat mes que del compte, a les 21:00 arribava a casa, i encara tenia que treure a l'Axel, que l'Alba era fora, aixi que a les 22:00 finalment aconseguia seura i descansar, estava molt rallat de la feina, i no era moment per sortir a entrenar, ja sortiria dema si tenia ganes.

El Dissabte l'entreno va ser de llit, descans i mes descans, preparar el material per l'endema i tornar a descansar, per la nit tenia un sopar, aixi qe tocaria anar a dormir tard...... a, aixo si, em vaig fer un fart de consultar previsions de temps, que crec que ja podria dedicar-mi i tot.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada