CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dilluns, 4 de juny del 2012

12 TRIATLÓ CIUTAT DE MATARÓ

El diumenge tocava aixecar-se aviat, i despres del sopar del dia anterior que anavem a dormir a la 1, quan ha sonat el despertador a les 6, de l'unci que tenia ganes era d'agar-lo i girar-me, pero despres del que havia patit durant la setmana no podia fer-ho, aixi que cap amunt hi ha treure l'Axel a passejar, ell tampoc tenia gaires ganes de sortir.

Al sortir i veure que el cel estava mig sere, m'ha alegrat una mica mes, l'Axel ha fet 2 voltes  rapides al parc i ja ha enfilat cap a casa, aixi que ha sigut rapid aixo.

Desperto a l'Alba (lo seu si que te merit, no s'en perd ni una a menys que treballi), i agafem el cotxe, que ja havia deixat amb tot el material preparat del dia abans i cap a Mataro, tenim 1 hora per davant.

Mentre anem fent cami cap a Mataro, en un punt ens trobem pluja, l'Alba riu, a mi no em fa cap gracia, espero que aixo no duri gaire.

Arribem a Matro, deixo el cotxe, agafo el material i a buscar els boxes, deu meu, son enormes, esclar que els comparo amb els de st. feliu, on comptan les 2 sortides del mati seriem unes 200 persones, per mes de 800 que hi ha aqui, recordo tot el que m'han dit durant la setmana, que si a l'aigua rebre molts cops, que si la bici sera molt perillosa..... be, he lluitat molt per ser aqui, i ara em vull divertir, deixo el material a boxes, vaig a saludar els companys del club, la primera vegada que els veig a tots, i cap a la sortida, molta gent amb neopre, provo l'aigua, tampoc esta tant freda, es la primera impresio, tot es sicologic (per dins no m'ho crec ni jo mateix, esta freda, som a 3 de juny), primer surten les noies, i 8 minuts despres nosaltres, nervis previs, algun consell d'ultima hora, hi ha decidir la tactica, o sigui nedar allunyat de les boies i fer metres.

Finalment la sortida sera desde dins de l'aigua, aixo significa esperar a l'aigua, la meva primera sortida multitudinaria i de dins l'aigua, perfecte, encara estic intentant ubicar-me al meu lloc per sortir, quan sense adonar-me'n ja han donat la sortida, em sembla que estic darrera de tot, genial, aixi segur que no em barallo amb ningu, sortida molt neta, no em molesta ningu. Vaig fent, i vaig trobant gent, adalanto algu, i vaig intentant ubicar les boies, tinc la sensacio que vaig lent, calculo que ja hauria de ser a la primera boya, miro el rellotge i teoricament porto uns 400 metres, el ritme es bo, pero no veig la boya, tinc por d'haver-la passat, ja que la gent se'm va creuant a dreta i esquerra, jo tinc la sensació d'anar recte, de cop la veig per darrera hi ha l'esquerra, le passat molt per la dreta, pero rapidament veig la següent i vaig en bona direcció, segueixo al meu ritme, vaig atrapant gent, i de cop veig passar algun gorro blanc, son els no federats, sortien 2 minuts per darrera nostre, penso que tampoc vaig tant malament. No em vull obsesionar amb el primer segment, estic nedant molt tranquil i molt be, arribo a la última boya, tinc força gent a la dreta, el que segurament implicara que se'm tirin a sobre, no passa res, jo al meu ritme, pero de cop el que porto a davant meu es para......... com? perque es para, no te ningu al davant, comença a fer braça, el passo com puc, pero noto que a mi tambe m'apreten per darrera, aixi que faig apreto una mica mes, pero estar tranquil de nou, no ha passat res, ja soc fora de l'aigua, em sento be, i no estic marejat, resultat a l'aigua 16:46 el 418 i cops 0, genial el primer sector de la primera triatlo sprint ja esta, ara a per la bici, que es el que m'agrada.



Ubico rapidament la bici, tinc la sort de que esta al principi dels boxes, veig molta gent patint amb el neopre, jo no tinc aquest problema, jejejejeje.


no tinc pressa, em trec una mica la sorra i surto cap a la carretera, el box es fa interminable amb les sabates de la bici, vaig rapid pero amb molta prudencia, nomes faltaria que ara rellisques i em torces un turmell aqui, finalment ja em toca pujar a la bici, el començament molt prudent, veig algu que ha punxat, algu que rellisca, molts passos elevats, i finalment ja entrem al circuit, ara a rodar, en una curva noto una sensació extranya, tinc por d'haver punxat en algun dels salts dels passos elevats, penso que tambe pot ser per haver pujat la pressio, sembla que tot esta be, la roda no esta baixa, al acabar la cursa me n'adono que el que passa es que s'havia mogut el fre i he fet tota la cursa amb la roda mig frenada (PRINGAT). Vaig rodant amb gent, i finalment es fa un grup, recordo els consells que m'han anat donant i vaig amb compte, tampoc puc deixar molt marge perque sino em quedare tallat, vaig rodant al final del grup, i de cop veig que el grup es talla, la bici se'm dona be, aixi que em poso al davant del grup i vaig a intentar caçar de nou el grup on erem abans, estic fent el que em van dir que no fes, pero em sento comode, potser o pagare despres. La segona volta es molt comode, alguna apretada per no perdre el grup, i 4 gotes per finalitzar els últims kilometres, ja enfilem cap a boxes, amb el terra una mica moll, aixi que intento treure els peus de les sabates i aixi ja tenia mitja feina feta i no haver de baixar i correr amb les sabates, amb el risc de relliscar, es el primer cop i m'haig de concentrar per fer-ho.


finalment he acabat amb un temps de 35:10, el 285 temps d'aquest segment, i ara ja comença el patiment.

cap a boxes a fer de nou la transició, tal i com em va recomenar l'Alex, em poso la turmellera i surto "tranquilament" a correr, em fan mal els genolls, pero es un mal que passa rapidament, no se si perque ja esta o perque com ja em fa mal tota la resta ni ho noto, no es que em senti molt comode corrent, estic molt pendent del turmell, a mes estic corrent a un ritme mes alt del que acostumo, em concentro i vaig fent, total son 5 Km, el meu repte era baixar els 25 minuts, el que seria un ritme de 5min/km, un ritme normal de cursa de 10Km per mi.

Van passant companys d'equip, alguns m'adelanten i amb altres ens anem creuant al fer les voltes, quan ja falta poc menys d'1Km per acabar començo a notar alguna punxada al turmell, penso en afluixar el ritme o acabar caminant, pero de moment la molestia tampoc es tant gran, aixi que segueixo fent per acabar l'ultim sector en 22:52, en la posició 499 d'aquest ultim sector.

Finalment he acabat la meva primera triatlo sprint, nomes d'arribar ja em trobo amb altres companys que tambe han acabat, estic content i amb la sensacióq ue s'ha fet curt, en vull mes, es genial, me senti molt be i amb moltes ganes de repetir.

Recollim el material rapidament que hem de tornar cap a Girona, toca dinar familiar, aixi que no hi ha gaire temps per celebrar gaire res.

Al final he acabat en la posicio 396, un resultat molt bo per ser la primera, pero el mes important es que me divertit molt i tampoc he patit tant, amb ganes de que ja sigui dissabte per anar a Manresa, ja no sere un debutant. jajajajajajaja



 03/06/2012- XII TRIATLÓ CIUTAT DE MATARÓ
POSICIÓ FINAL: 396
CATEGORIA: ABM POSICIÓ CATEGORIA: 0
TEMPS 1: 00:16:46
TEMPS 2: 00:35:10
TEMPS 3: 00:22:52
TEMPS TOTAL: 01:14:48


3964754FRIGOLA BOSCH, XAVIERC.E. WHERE IS THE LIMIT ?ABM01:14:4841800:16:4628500:35:1034,1200:51:5649900:22:52



CLASSIFICACIONS

FOTOS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada