CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

divendres, 16 de maig del 2014

LESIONS/ACCIDENTS: LA FORÇA MENTAL

Aquesta entrada va molt associada a l'anterior obviament.

Segurament molts com jo fins ara us heu preguntat com superar una lesió, un accident, una llarga parada i tornar a començar.

Haig de dir que per mi hagues sigut imposible superar tot aquest temps sense poder fer res, ja no a nivell esportiu, a nivell personal, no poder agafar a la Claudia, no poder passejar amb l'Alba, no poder fer res a casa, no poder treballar, en aquests moments el suport de l'Alba es l'unic que m'ajudava.

A nivell esportiu, m'ho he plantejat diferent, el veure un any practicament perdut, m'ha servit per fer altres coses, a la que he pogut, he començat a caminar per fer una base, m'he centrat molt amb l'alimentació i he aprofitat per fer una adaptacio a les noves bambes que utilitzare per els proxims reptes.
M'he passat a Merrell, les he provat ja per asfalt i per muntanya i de moment em van genials.

Obviament he tingut moments baixos en els que m'he plantejat abandonar, ja que s'havia que la tornada seria molt dura, pero despres recordava tot lo que havia aconseguit amb tant d'esforç, superar altres lesions, enfermetats, deixar el tabac, i lo mes important, no deixaria que un TONTO (per ser mig educat) tires a la basura tot per lo que havia lluitat, m'agrada l'esport i m'agrada compartir-lo amb les companys i la familia, aixi que crec que el millor consell que us puc donar en un moment baix, es que recordeu tot el que heu aconseguit fins ara i el que heu disfrutat, perque al final l'esport es patiment, lluita i superació, pero el mes important es DIVERSIO, COMPANYARISME i FAMILIA.

Nomes em queda dir-vos... si us heu adormit aprofiteu ara que encara estic una mica baix, perque he tornat amb mes ganes i il·lusió que mai.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada