CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dilluns, 26 de maig del 2014

EL RETORN. LA PRIMERA SETMANA

Aquesta era la setmana escollida per tornar a començar els entrenos, el temps just per preparar un dels objectius de la temporada.
Quedaven 16 setmanes per el dia escollit.
El planning per aquests primers dies semblava sencill, deixant de banda que tocava entrenar tots els dies.


El dilluns ja tocaven 2000m nedant hi ha mes de tecnica... uffff que llarg es faria el primer dia.
Efectivament es va fer llarg, a mes la costum d'anar a la piscina de 50m hem va obligar a fer els exercicis de 25m variant a mitja piscina, ja vaig pendre nota pel proxim dia.
Obviament era el primer dia i la il.lusió i les ganes estan intactes, aixi que superat "facilment".
Pel segon dia la cosa cambiava, 50 min "corrent" suau, aixo havia de ser facil, ja portava dies caminant molt i corrent una mica per la muntanya.
Em calço les bambes a primera hora i som-hi...
Vaig decidir sortir a primera hora, abans d'anar a treballar. No estic acostumat a sortir a entrenar per temps, sino per distancia o per sensacions, aixi que quan miro el movil (segueixo sense rellotge desde l'accident) i veig que porto poc menys de 2 km, o sigui 11 minuts i pico, em plantejo o fer 2 o 3 voltes al "circuit" o seguir corrent fins arribar a la meitat del temps i despres tornar, com mo m'agrada fer voltes segueixo corrent, i finalment arribo tranquilament a fer el temps, amb molt bones sensacions i sense haver forçat gens. Per ser el primer dia, molt content.


L'objectiu era no forçar gens i acabar fresc. Ho he aconseguit i de sobres.

De nou dimecres tornava a tocar nedar, en aquest cas, 1500-2000m suau i vairat.
Decideixo fer 1500m seguits de crol i despres fer 500m mes variats.
Aconsegueixo fer els 1500m en 29:12, el que vol dir que he baixat de 2:00min els 100m, per mi contant que es el segon dia i que no he forçat, tot un record. 
Aixo em deixa amb una gran sesació i amb moltes ganes per seguir treballant. Un cop acabada la sessió, toca fer els exercicis del circuit de gomes (fare una entrada a part amb tots els exercicis que vaig fent).
Ja arriba el dijous i de nou a correr a primera hora, aquesta vegada acompanyat d'en Josep i en Ricard.
Quedem a fontajau i anem fent suau pel carrilet direcció Olot, avui tocava algun cambi de ritme suau, pero al no tenir el rellotge i no haver-los apuntat, acabem fent el mateix que el dimarts. 50 min suaus, inclus mes suaus que el dimarts, pero son els primers dies i tampoc val la pena forçar per baixar un temps que a aquestes alçades no em portarà a enlloc mes que una sobrecarrega o un esforç que em perjudiqui pels següents dies.

Ja arribem al divendres i de nou toca piscina, es el que menys m'agrada entrenar, pero els 2 últims entrenos em fan agafar-m'ho amb moltes ganes. He apres del dilluns, i vaig a la piscina petita, tot un luxe tenir una piscina d'aigua salada a Girona, podent escollir 25 o 50


L'entreno passa molt be, i de nou sumo un molt bon entreno que em deix molt satisfet, els exercicis que toca per despres, decideixo fer-los a casa, ja que fa molt d'aire fora de la piscina, i moll com estic no es plan.

El dissabte toca agafar la bici, em fa mandra, nomes tinc un parell d'hores, de 6:30 a 8:30. Porto les rodes llises a la BTT i no hem be gaire de gust anar a fer carril bici o carretera mig de fosc, aixi que com tinc força feina per fer, decideixo descansar, que el dia serà molt dur.

L'entreno del diumenge, deicideixo fer-lo acompanyat d'en Josep i l'Albert, i anem cap a Rocacorba, aprofitant que ells el diuemenge següent tenen mitja marato de muntanya a Quart.
L'entreno se m'acaba fent una mica llarg, pero ha anat molt be, he sumat mes kilometres i un bon desnivell, i el mes important, he superat la primera setmana amb molt bones sensacions i sense cap lesió ni molestia.

Ara toca veure si la segona seguirà amb bona progressió, i si començo a tocar la bici ja.


Com sempre gracies a l'Alba i la Claudia per la paciencia i per estar sempre allà.
Les mes guapes.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada