CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

diumenge, 6 de maig del 2012

2 TRIATLO DE VENTALLO

Aquest diumenge teoricament anava a correr la cursa popular de Girona sobre una distancia de 9Km, pero despres dels entrenos de la setmana, el divendres al mati hem va surgir un dubte, 9km a Girona o Triatlo a Ventallo?????

Finalment vaig decidir que en funcio dels entrenos del divendres i dissabte dcidiria.

El divendres al migdia, vaig anar a fer una sessio de 2000m a la piscina, amb bones sensacions, hi ha la tarda a correr amb en Ricard, direccio a Bescano, aqui les sensacions ja no van ser tant bones, pero tinguent en compte l'acumulacio d'entrenos i que estava doblant, tqmpoc estava tant malament, aixi que la triatlo anava guanyant punts.

El dissabte aprofitant que l'Edu m'havia deixat la bici de carretera per provar-la, vaig anar a fer una "rutilla" haviam que tal, vaig sortir direccio a la Bisbal, i despres cap a Cassa passant per Santa Pellaia, al final 65km en poc mes de 2 hores, bones sensacions tot i que aquesta setmana ja acumulava mes de 150km d'entrenos. La veritat es que tenia moltes ganes d'anar a estrenar la temporada de triatlons, pero potser els entrenos havian sigut massa...... Pero clar, que millor que preparar la triatlo olimpica, començant a entrenar ritmes de competicio i transicions.

Diumenge 7:30, sona el despertador i les primeres impressions son.... Ganes d'abandonar, no he passat bona nit, el sopar no em va sentar be, pero com a minim s'ha d'intentar, aixi que a buscar el cotxe que ja esta carregat i cap a Ventallo.

Al arribar al lloc indicat, recollida de dorsal hi ha colocar el material a boxes, em vesteixo de triatleta hi ha comprovar com esta l'aigua. Tampoc esta tant freda ( no que va )

Ara si, ens porta al lloc de la sortida, em fico a l'aigua i nedo una mica, l'aigua esta molt terbola i no es veu res, sera dificil orientar-se. A les 9:30 donen la sortida, no em vull agobiar, i entre els entrenos i la mala nit, no em vull posar en una lluita en la que no pinto res. Començo a nedar tranquil intentant seguir la gent, pero no trobo ningu que vagi recta i m'estic desviant molt, aixi que tocara apendre a orientar-se a l'aigua, bon entreno d'orientacio. Em sento comode a l'aigua, pero no vull apretar molt de cames, aixi que vaig estirant molt la braçada i vaig fent, surto de l'aigua molt be, al final surto de laigua en poc mes de 10 minuts, a la carrera cap a boxes i rapidament em poso sabates, casc i agafo la bici. Surto de boxes i començo el tram de btt, espero que les cames resisteixin, i que no surti un tram molt dur, vaig be, a mig circuit veig que estic be i decideixo apretar, a partir d'aqui el GPS deixa de funcionar i em quedo sense dades kilometratge i velocitat, segueixo apretant i vaig adelentant algu, arribo a un tram de rodar, i ja reconec el yram final, se que m'acosto de nou a la transicio i ja em vaig preparant per fer el cambi, entro rapid a boxes, enganxa't amb un rival i faig una transicio el mes rapid possible, al tram de 15 de btt, 46:23, i una transicio de 21 segons, per guanyar una posicio a boxes, surto raid i em noto be de cames, com no tinc GPS, tampoc ser els ritmes que porto, pero veig que vaig be de pulsacions, i que tinc gent aprop, vaig mantinguent el ritme i vaig atrapant a la gent del davant, al final aconsegueixo guanyar alguna posicio mes i no perdre'n cap, veig que hi ha gent que encara esta arribant amb la bici mentre jo ja arribo al final, al final un temps de 14:35 per teoricament 3 kilometres.

Finalment he acabat molt satisfet, de les meves millors proves, i aixo queda reflexat al resultat final.

22 Xavier Frigola Bosch - Sarria De Ter Senior - C.E. Where Is The Limit?  1:13:40 0:15:28

Realment satisfet del resultat final, he disfrutat molt de la prova i me sentit genial, els entrenaments estan donant els seus fruits, cada vegada em sento mes aprop dle meu repte per aquest 2012 - LA TRIATLO OLIMPICA -

Esta vist que el meu cos necessita tralla, la setmana mes completa d'emtrenaments amb mes de 13 hores d'entreno i mes de 160 km, el meu millor resultat fins el moment, esta vist que aqui no estava el meu limit, ara l'anirem a buscar d'aqui 15 dies doblant triatlons, el 19 super-sprint a sant feliu ( la meva primera triatlo de carretera) i el 20 triatlo a l'armentera.....

Seguim entrenant, pero sobretot disfrutant.......

2 comentaris:

  1. Hola Xavier,
    Jo també vaig fer la triatló de Ventalló. I buscant imatges de la cursa he anat a parar al teu bloc.... molt ben escrit i molt motivador.
    Si vols veure fotos, al final les he trobat aquí: http://www.flickr.com/photos/diversport/sets/72157629985643833/
    Veig que estàs molt fort en bici!!! Per la teva info (jo si vaig portar GPS, les ditàncies van ser 570m+15.5km+3.09km)
    Si vols et convido a llegir la meva crònica de quan vaig fer la Half de Calella. I pensa que no sóc un crack ni molt menys (posicio 52 a Ventalló).
    http://cescbatllo.blogspot.com.es/2011/06/half-challenge-calella-2011.html
    Salut i KM.
    Cesc

    ResponElimina
  2. Vaig veure les imatges, si vas el diumenge a l'armentera ens veurem alla.

    i enhorabona per la half de calella, jo aquest any intentare fer la olimpica i anar preparant per l'any que be o l'altre una half.

    ResponElimina