CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dissabte, 19 de maig del 2012

23ª TRIATLO SPRINT SANT FELIU GUIXOLS

El dissabte 19 de maig, es  disputava la 23ª edicio de la triatlo de Sant Feliu, va ser el meu debut en triatlo, i per precaucio, vaig decidir fer-la en modalitat super-sprint (400-10-2,5), amb unes distancies mes que asolides.

la meva sortida era a les 11:00 del mati, hi ha les 10:00 hi havia la sortida sprint, com era la primera vegada, vaig arribar al lloc amb molta antelació, de fet els boxes encara estaven tancats, pero aixo em va permetre aparcar molt aprop de boxes i poder preparar tot el material amb calma.

El primer que em va sorpendre va ser l'organització, molt diferent d'una cursa popular, revisió de material a l'entrada, comprovació de dorsals i dni, no es podia entrar mes que el material de competició,  tot molt diferent.

Estava molt tranquil, aixi que vaig anar a esmorçar una mica mentre esperava la primera sortida, i resava perque no fos obligatori l'us del neopre, basicament no en tinc, i aqui hagues acabat la meva primera triatlo.

Finalment no es obligatori el neopre, pero a la primera sortida, un 99% de la gent el portava, sera que l'aigua a mitjans de maig i amb un dia nuvol i amb possiblilitats de pluja, encara esta molt freda???

Be, donen la sortida, i els primers surten com coets, vaig a esperar-los a la zona de sortida de l'aigua per veure com surten, i surten com bales, a la transició casi ni els veig, mare de deu quanta practica falta a la zona de transició, ara ja falta mitja horeta per la meva sortida, no es que estigui molt nervios, pero si sol, no ha pogut venir l'Alba que treballava, ni en Ricard que es fora, per sort a última hora arriba l'Eric, i aquests ultims moments d'espera se'm fan mes amens.

falten 5 minuts per la sortida, ja he provat l'aigua hi he "escalfat", l'aigua es freda, pero la distancia es curta, no mes de 10 minuts a l'aigua. Ens avisen que es retrassa la sortida, ja que al tram de bici esta plovent i sembla que s'esta fent mes llarg del previst, i si sortim ara hi hauria la possibilitat de creuar-se al box amb els de la primera sortida, i es podria produir una mica de caos i molesties els uns amb els altres. Aquests últims moments es fan llargs i enterns, pero es el que toca.

Finalment donen la sortida, nomes som 30, aixi que a l'aigua no hi haura poblemes, a menys que com jo, ensopeguis a l'entrar i acabis entrant de cares, fet que fa que m'entri aigua a les ulleres, sort que ho he practicat a la piscina, em poso rapidament d'esquena i mentre vaig avançant amb les cames, em trec les ulleres per netejar-les d'aigua, ja puc seguir, estic a la meitat del grup, entre l'aigua que m'ha entrat i lo terbola de l'aigua, em costa orientar-me, tinc la sensació que vaig recta, pero veig als que porto el davant que van cap a l'esquerra, aixi que com els burros decideixo seguir-los, finalment puc veure la boia, i veig que la meva direcció anterior era la correcta, rectifico i segueixo en busca de la 1ª boia, estic nedant tranquil, pero al girar la boia i sortir de la protecció de l'espigo, noto l'aigua mes freda i a mes ara noto les onades, em fan mal les orelles per l'aigua freda, i en un parell d'ocasions feig alguna glopada d'aigua, encara no se perque sino tenia sed, finalment trobo uns peus que em van guiant, pero al girar la última boia decideixo apretar , aixi que surto de "rebuf" per adelantar i..... resulta que la meva guia tambe decideix apretar, i ho fa força millor que jo, aixi que em quedo sense guia, sense rebuf i amb la panxa plena d'aigua amb sal.

Surto de l'aigua i sembla que estic prou be, pero quan arribo al box, sembla que estigui borratxo, em costa posar-me les sabates de la bici, tot i que miro al meu voltant i penso, mare de deu si a sobre m'hagues de treure el neopre. Aqui adelanto a força gent que esta patint treient-se per primera vegada un neopre, aixi que surto a buscar la carretera, ara be el que m'agrada, tot i que amb la panxa plena d'aigua i que amb prou feines e pujat a la bici, que ja em toca enfilar la carretera de tossa, es el meu tercer o quart dia sobre la bici, hi ha les pujades encara em costa agafar i mantenir el ritme, em passen un parell o tres de corredors, i jo adelanto a algu que va pitjor que jo, arribem a la zona habilitada per girar i cap avall per fer la transició, la veritat que a la baixada plovent i amb la carretera molla, no ho passo gaire be, pero tot i aixi el fet de saber que la carretera esta tallada al transit em dona mes confiança, no tinc ningu a davant ni a darrera, aixi que puc baixar al meu ritme, em vaig creuant amb la gent que encara esta fent la pujada, mes o menys estic per la meitat, mentre vaig arribant a la zona de transició, penso en treure'm les sabates de la bici i ja fer el tram de boxes descalç, pero no i soc a temps, i acabo corrent amb una sabata descordada i l'altre cordada, encara falta practica, arribo enganxat a un altre corredor, i faig rapida la transició per intentar aguantar-lo o adelantar-lo corrent, surto uns 3 o 4 metres darrera seu, em sento comode corrent, pero cap a la meitat del recorregut, em noto cansat, amb un ritme molt alt, miro el pulsometre i vaig be de pulsacions, pero m'estan portant a un ritme de 4:10 quant el meu ritmes de de 5:00, penso que siguent una distancia tant curta puc apretar, pero tant..... miro enrera, no veig a ningu i afluixo, ja que començo a notar els bessons carregats, de cop m'adelanta un corredor, a un ritme molt superior al meu, veiga la tram final com els 2 corredors esprinten per guanyar la posició, sort que no me ficat alla al mig, sino em rebenten segur.

Ja arribo, ara que he creuat la linia, tinc la sensació que s'ha fet curt, me divertit i e patit, pero tinc ganes de mes.

Finalment he aconseguit l'11 posició, molt satisfet del meu debut i amb moltes ganes de tornar-hi, la proxima una sprint.


 19/05/2012- XXIII TRIATLÓ DE SANT FELIU - OPEN SUPER SPRINT MATÍ
POSICIÓ FINAL:
CATEGORIA:POSICIÓ CATEGORIA:
TEMPS 1:TEMPS 2:TEMPS 3:
TEMPS TOTAL:



CLASSIFICACIONS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada