CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dimecres, 14 de maig del 2014

TORNAR A COMENÇAR - NO RENDIR-SE

Despres de la meva última entrada i haver fet el gandul una mica per les festes, vaig començar l'any amb energies i ganes renovades a nivell esportiu.
Alguns entrenos pels matins, alguna sortida amb bici, nous objectius, ganes i sobretot il·lusio per tornar-me a divertir amb l'esport i amb els companys. Havia tornat a anar a la piscina, que es lo que mes mandra em fa de tornar a començar i semblava que tot tornava a estar a lloc, pero el 26 de gener a les 12:30 despres d'una bona ruta de bici (esmorçar inclos) amb en Ricard  fins a les Planes...




a menys de 5 minuts d'arribar a casa un "bon home" va decidir que tot i que jo estes fent una rotonda i ell tingues un ceda, tenia mes pressa que jo i que aixo li valdria per passar-me per sobre i seguir endavant. Per lo menys va tenir la decencia de parar i aixi "excusar-se" TENIA PRESSA PERQUE ANAVA A VEURE EL MEU FILL I PENSAVA QUE JA PARARIES TU.... que pararia jo!!!! En aquell moment amb l'unic que podia pensar es que estava viu i que em podia moure i tornaria a veure a l'Alba i la Claudia, crec que es l'unic que em va mantenir quiet despres del desafortunat comentari de l'home.
Obviament trucada a la policia hi ha l'ambulancia i cap a l'hospital on per sort em diuen que no tinc res trencat (tenen rajos X als ulls, perque es amb l'unic que em van mirar) i 8 punts a l'ull que per sort no va acabar mes afectat.

A partir d'aqui obviament els entrenos s'havien acabat per un llarg periode, comença el periode de rehabilitació i recuperació.

Passats 3 mesos, haig d'agrair la feina feta per l'Alba (la meva fisio durant aquest temps), la paciencia de l'Alba (la meva dona), que m'ha aguantat i cuidat tot aquest temps.

Ara finalment començo a veure el final d'aquesta pesadilla, segueixo tinguent mal i em falta movilitat al coll i als hombros, pero puc fer vida mes o menys normal i he tornat a començar a fer esport, durant tot aquest temps he intentat mantenir dins del que podia la meva forma fisica, a la que vaig recuperar la zona lumbar i les cames, he intentat fer moltes caminates, amb l'Alba, amb la Claudia i tambe amb l'Axel, a mes he apretat una mica mes amb la dieta, i sembla que tot aixo ajuda.

Ara ja torno a tenir un repte (com no), i aixo em motiva per seguir tirant endavant de nou amb els entrenos, espero fer una bona base i tornar a disfrutar de l'esport i de la familia.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada