CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dimarts, 20 de maig del 2014

DESPRES D'UNA PARADA LLARGA...

Molts ens trobem o ens hem trobat en aquesta situacio. Una parada llarga, per una lesió, un accident, causes familiars o laborals...

En aquest punt ens trobem amb 2 situacions, no trobem el moment de tornar a arrencar, normalmenter falta d'un objectiu o perque realment no hem superat el motiu de l'aturada, o l'altre situació, en la que em trobo jo, amb molta motivació.

Aquesta setmana he començat amb els entrenos planificats per preparar un dels que havia de ser objectiu aquest 2014, un HALF-IRONMAN, mirant el que em queda de temporada i veient que tots els que havien de ser objectiu ja han passat o no tinc prou temps per preparar-los, l'escollit seria l'EXTREMAN NARBONNE, me n'han parlat molt be, esta molt aprop de casa i els circuits semblen "assequibles", dintre del que ja es una proba llarga. De moment seguire preparant-la i mes endavant si encara queden places valorare si puc inscriure'm per acabar-la amb garanties de "disfrutar".

Crec que el fet de tenir un objectiu es molt important per mantenir la motivació, tambe m'ha ajudat que la meva parada ha sigut forçosa, amb alguna altre parada que he tingut mes voluntaria, sense lesions ni motius fisics, sempre m'ha costat mes tornar-hi.

De moment els "entrenos" que he fet d'adaptació per poder arrencar de nou han sigut molt positius, moltes passejades amb l'Alba, la Claudia i l'Axel i algun dia de piscina, espero que ajudin a arrencar amb unes garanties minimes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada