CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dimarts, 10 d’abril del 2012

LESIONAT

Be, ara que esta tant de moda, resulta que per culpa de ser supinador, tinc el problema que tinc al peu, per tots aquells com ara jo que us pregunteu, que es aixo, i l'anunci del decathlon no us deixa clar, es tant simple com mirar unes sabates, bambes.... i comprobar d¡on esta mes gastada la sola, obviament amb unes sabates antigues, a les noves no veureu res.

Jo com desde fa molts anys, les tinc desgastades de la part exterior, i aixo fa que forci el peu al correr, caminar, etc... ara resulta que fer haver forçat massa, tinc una petita fisura a un lloc que no soc capaç d'explicar-vos, pero aixo m'obliga a estar aturat de correr i de pedalar durant un temps, aixi que tocara abortar el nou planning d'entrenaments i centrar-nos basicament a la piscina hi ha treballs varis de gimnas que no em facin treballar el peu, de moment avui he començat les sessions de fisioterapia, la veritat que he sortit molt content i amb molt bones sensacions, esprem que aixo evolucini rapid i pugui començar amb el nou planning.

Espero que aquest temps parat, em serveixi per millorar a la piscina i agafar-li una mica mes de feeling, ja que ara comença el temps de triatlons i la piscina la tinc bastant oblidada.

Ja us anire informant de com evoluciona el peu i jo mateix a l'aigua.....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada