CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

divendres, 13 d’abril del 2012

MOTIVACIO

Aquesta setmana que estic lesionat i no em deixen ni correr ni pedalar, he decidit posar-me a totes a la piscina, que com sempre he dit, es l'esport que menys m'agrada, mai m'han agradat els esports d'aigua, i nedar a la piscina m'aburreix.

Suposo que molts ara pensareu, doncs perque coi vas decidir fer una triatlo??? doncs molt facil, m'agraden els reptes, i crec que no hi ha res impossible per una persona amb ilusio, per aixo tambe ara fa 4 anys, quan tothom començava a parlar de crisi i tot i tenir una feina estable, vaig decidir muntar la meva propia empresa, cosa de la qual estic mes que orgullos i que sense el recolzament de l'Alba no hagues aconseguit.

Ara entenc mes que mai que si desitges una cosa, has de lluitar per ella, en el meu cas era deixar de fumar i fer una vida sana, que millor que platejar-te un gran repte, en el meu cas fer una triatlo olimpica, cosa que espero aconseguir fer aquest any. Quan vaig començar a correr, ni se'm passava pel cap poder fer 10Km, cosa que ara ja tinc en ment els 21 d'una mitja marato, pero encara menys nedar 1500m, ja que era incapaç de fer mes de 500m sense parar. La natacio sempre ha sigut la fase oblidada del meu entrenament, pero aquesta setmana que nomes puc nedar, he tornat a trobar la motivació i les ganes per millorar, suposo que com en tots els reptes, sempre hi ha el moment baix en el que penses... val la pena?? jo podre fer-ho?? pero sempre hi ha algun company, algun video, alguna frase.... com la del meu nou club WHERE IS THE LIMIT?... la veritat que desde que vaig coneixer el club i els seus integrants, em sento mes que motivat per assolir nous reptes, i invito a  tots els que llegiu aquest blog i penseu que vosaltres no serieu capaços de fer aixo o de fer allo, que com a minim ho intenteu, i que quan ho feu o feu amb ganes.

Ahir vaig poder fer 2500m a la piscina i disfrutant, la veritat es que desde que han cambiat el clor per l'aigua salada es molt mes agradable nedar, aixi que espero que amb tot aixo, el repte del 2012 es pugui portar a terme ben aviat, i que el peu millori, que tinc ganes de seguir preparant la mitja marato..

ANIMS A TOTS I RECORDEU "I DON'T KNOW WHERE THE LIMIT IS BUT I KNOW WHERE IS NOT"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada