CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dilluns, 2 d’abril del 2012

LESIONS I CALOR

Desde que vaig començar a entrenar per poder fer una triatlo, el que sempre m'ha tingut mes preocupat ha sigut tenir u a lesio greu, i haver de parar durant una llarga temporada, de moment per sort, no he tingut cap lesio greu, i me anat salvant, alguns dels companys han tingut lesions que els han apartat durant un temps dels entrenos, jo com a maxim algun esguinç i alguna sobrecarrega. Desdel principi havia tingut el problema que al correr se m'adormien els peus, quan vaig començar a preparar-me, estava per sobre dels 105Kg, hi ha mes en uns analisis em van detectar que tenia els triglicerids molt per sobre del normal, ara ja tinc els triglicerids controlats, i tinc un pes mes raonable, tot i que encara excessiu (94kg). Ara sembla que em recuperat el problema als peus, que nomes em passa al correr, aquest dimarts tinc que anar al traumatoleg, perque sembla que puc tenir algun problema arrel de la meva mala manerande trepitjar, esperem que no sigui res i poguem seguir disfrutant. A mes ara ja comença a venir la calor, algu que no m'agrada gens i em deixa molt xafat, pateixo molt amb la calor i m'iedeix d'entrenar a gust. El divendres per la tarda varem sortir amb en Ricard per anar a Sant Grau, ja desdel principi no em vaig sentir a gust amb la calor, i finalment es va traduir amb una pajara terrible, totalment marejat i amb ganes de vomitar, no haviem fet ni 1 kilometre, que vaig haver de parar i dir-li ha en Ricard que per mi s'havia acabat l'entreno. Es questip d'anar-nos aclimatant a la temperatura o emigrar a un pais mes fred. Sembla que aquest seran un mal any per mi, ja que sembla que la calor no perdonara, pero per altre banda tambe podrem fer la temporada de triatlo mes llarga. Esperem tenir bones noticies aquest dimarts i seguir amb la preparacio. Proper repte........ Esta per decidir, tot depen de si puc correr o no.....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada