CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

diumenge, 18 de desembre del 2011

XVII PEDALADA BTT SANTA LLUCIA

Avui hi havia cursa, i la cosa no es presentava molt be que diguessim.


Tota la setmana salvant un costipat, i aquesta nit, no hi havia manera de dormir, i em sentia molt carregat. L'ultima imatge que recordo del despertador, marcava la 1:59, hi havia quedat amb en Ricard a les 7:30, aixi que havia decidit llevarme a les 6:30 per poder treure l'Axel i que l'Alba pogues descansar.


A les 6:30 sona el despertador, i reconec que he tingut temptacions de trucar a en Ricard i dir-li que no i anava, pero tenia jo la seva bici, aixi que.......... cap amunt. Un bon esmorzar, em vesteixo amb l'uniforme de guerra, i prova presa de contacte amb l'exteriror, el cotxe esta glaçat i el termometre marca -1º.


Preparo totes les coses, i com tinc una mica de mal de cap decideixo que em pendre algu abans de sortir.




Finalment me oblidat de pendrem algu, aixi que truco a en Ricard i li demano que em baixi algu per pendre, em demana si realment vull anar-hi que si em trobo be..... No, no em trobo be, pero me llevat a les 6:30, aixi que endavant. Finalment arribo tard, a les 7:45 ja tenic en Ricard carregat, i espero que el mal de cap se'n vagi.




Arribem sense mes incidents a Sant Feliu, i anem a inscriure'ns, a mi em toca el dorsal 108 hi ha en Ricard el 206 (aqui ja te guanyat). 


Com em vingut amb temps, anem a buscar una cafeteria per fer un cafe, i per el ritual tradicional d'anar a veure el senyor Roca a demanr-li que vetlli per nosaltres.


Ens acabem d'engalanar i decidim quina roba portar. Escalfament i cap a la sortida, avui a la segona linia, tots els que vinguin per darrera hauran d'adelentar-nos, aixi que ja tenim una feina feta. Busco a en Jordi, que m'ha trucat abans dient-me que havia perdut una cala de la sabata i que ja venia (finalment no ha arribat a temps).


Donen les últimes indicacions i coet de sortida, jo tambe surto com un coet, no se fins on em deixarà arribar el meu refredat, aixi que desde un bon principi surto al maxim intentant no despenjar-me, no sabria dir-vos a quines pulsacions anava, ja que el meu sensor s'ha declarat en vaga, i el rellotge a decidit que em marcaria les d'en Ricard, fins que ens hem distanciat que ha deixat de marcar.


La sortida ha sigut molt rapida i planera, aixi que com a mi m'agrad rodar, he anat adelentat a alguns corredors, a mes, abans de la sortida, haviem revisat l'altimetria amb en Ricard, i realment el nostre recorregut nomes tenia una pujada forta al principi, en uns 2-3 Kilometres pujaves uns 200 - 250m, aixi que fins arribar a la pujada, he anat rodant rapid, pero veient que seria dur, em costava molt respirar. hem arribat a la pujada, i he decidit buscar un ritme mes comode per fer els 2-3 Km i ja apretaria despres. la pujada era amb molta roca, i durant força estona, ha tocat posar peu a terra i caminar. En una curva, he vist que en Ricard no venia gaire lluny i he volgut esperar-lo, pero era impossible afluixar o parar, allo era una cua de gent apretant la bicicleta tant per davant com per darrera. Quan ja em pogut pedalar de nou, he hagut de parar, ja que m'ofegava, e pensat que aqui en Ricard m'atraparia, pero no le vist, aixi que he decidit tirar de nou cap amunt. Durant tota la pujada s'han alternat els trams caminar amb els de pedalar, pero la pujada era realment maca, passa que entre tanta gent era impossible, i no volia parar mes. Un cop he arribat a dalt, ha començat un tram molt maco amb pujades i baixades, tant per pistes com per corriols, mentre arribavem al primer avituallament, on la gent ha sigut molt "civica", les bicis parades al mig del cami, el davant que es para per xerrar, un que decideix creuar sense mirar si be algu, si hi ha gent que no parem als avituallaments, i ens agradaria que com a companys que som tots tinguessiu mes respecte. La prova ha anat transitant per aquest bonic tram ja mes amb baixades que pujades, fins arribar a una trialera, que havien marcat amb una senyal de perill (se la mereixia), el noi que duia al davant ha parat, m'ha obligat a desviar-me i treure un peu, cosa que m'ha desestavilitzat i...... excate a terra, sense cap mena de conseqüencia, a aixecar-se rapid i cap a dalt de la bici de nou, un altre corredor adelentat, encara que hagi sigut rodolant, per el corriol he adelentat a força gent que el feia a peu, aqui si que es d'agrair que la gent t'oferis el cami, ja que nomes hi havia una traçada, gairabe sense adonar-me'n he arribat al carril bici on hi havia el desvio de volta curta amb volta llarga, i tornada cap a sant feliu, he començat a rodar amb plat gran i pinyo petit a 35 - 38 Km/h, mirant si tenia algu per davant o per darrera, pero fins a Sant Feliu, he anat completament sol, pero entre el que m'agrada rodar i que s'havia que aixo ja s'acabava, la motivació era maxima, un cop arribat al poble, última pujada per vorejar el camp de futbol i cap a meta, quan era a dalt, he vist l'arribada i e contat unes 6 -7 persones, no m'ho creia, si que havia rodat rapid, pero tambe es veritat que per davant tenia força gent (fent la llarga), aixi que miro enrera, veig que no ve ningu i ja faig l'última apretada, amb la tranquilitat que en els últims 3 Km, no he vist ningu, aixi que finalment arribo i......


Sorpresa 10ª POSICIO amb un temps final de 1:09:42.4.
FINALMENT 19ª POSICIO AMB UN TEMPS DE 1:10:23 A 13 MINUTS DEL GUANYADOR


En Ricard finalment 21ª POSICICIO (recordem que es un PEREZOSO oficial i no entrena)
RICARD 29ª POSICIO AMB UN TEMPS DE 1:23:19


A falta de classificació oficial i fotos, molt feliç d'haver acabat i amb ganes de fer alguna sant silvestre i que se'n vagi el refredat....


CLASSIFICACIONS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada