CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dissabte, 17 de desembre del 2011

XVII PEDALADA BTT SANTA LLUCIA - PREVIA

Aquest cap de setmana en principi no hi havia d'haver cursa, pero.......... El dimarts rebo una trucada d'en Jordi, que em diu que el seu cunyat, ha vist que el diumenge a Sant Feliu de Pallerols organitzen una cursa.

Soc debil, nomes necessito que algu faci una proposta, perque m'engresqui, i clar ja i vam ser pel tros, aixi que agafo el movil, hi haviam a qui mes "enganyo".

De bones a primeres, sembla que la gent no esta molt per el tema, pero encara em queden dies, haviam si aconseguim algo.

l'Albert no està gens motivat, hi ha mes te un partit important, aixi que.... una baixa.

L'Eric continua amb l'esquena malament, i prefereix fer net, pero encara tenim algna opció.....

En Ricard es debil i aconsegueixo enganyar-lo perque m'acompanyi, aixi que..... un altre per diumenge que ha caigut.

La setmana no ha sigut molt bona en entrenaments, un costiàt, m'ha tingut parat gairabe tots els dies i  els entrenos han sigut fluixos.

El dissabte, quedem amb en Ricard per posar a punt les bicis, avui tocava neteja i ajust. En Ricard necessitava ajustar la pressió de l'amortidor, aixi que quedem pel mati, i... bicis apunt pel diumenge.....

Em quedat diumenge a les 7:30 per anar cap a Sant Feliu, haviam com anirà el tema......

En breu la cronica de la prova.

BTT SANTA LLUCIA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada