CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dilluns, 26 de desembre del 2011

13ª SANT SILVESTRE RIUDELLOTENCA

Avui arribava el dia de la segona cursa de running.

El despertador no sonava a l'hora programa ( 8:00 ), mes tard me adonat que l'havia posat a les 8 del diumenge, un no esta acostumat a anar a competir un Dilluns, pero be, ens em aixecat a les 8:20, un bon esmorzar i com no a passejar l'Axel.


Ell ja va entrenant, algun dia el deixaran competir tambe, jo a aquesta hora no estava tant animat.

A les 9:30, em agafat el cotxe amb l'Alba (avui tornavem a tenir fotografa, tot i el costipat que encara arrossega) i em anat a buscar l'Eric. La temperatura no acompanyava gaire.



Un cop els 3 al cotxe, cap a Riudellots sense cap incident, em arribat, aparcat i cap a recollir els dorsals, salutacions amb coneguts i companys, obligada visita al omnipresent Sr. Roca, i cap a escalfar una mica, que fa fred.

Al final 20 minutets d'escalfament, una mica d'estiraments, segueixo sentit les cames força carregades com als últims entrenos, crec que el dissabte no hauria d'haver sortit amb en Ricard a Sant Miquel amb la bici, pero no em resisteixo a una sortida.

Un cop calents, cap a la sortida, hi ha esperar, aquests moments se'm fan molt pesats, tot i que a les curses de bici els passo millor.

Sortida força puntual, amb una mica d'acumulació i amb pujada, em anat agafant ritme, pero ja desdel principi he vist que el meu repte dels 32 minuts es quederia en aixo, en un repte, ara quedar concentrar-se en baixar dels 35, que era el maxim marcat, pero el primer tram ja he vist que les curses a peu, no son lo meu, sense arribar a tenir les sensacions de Girona, amb 1 minut de carrera, les meves pulsacions ja estaven a 175, marcant una mitjana de 180 i una maxima de 185, excessiu per el ritme i per tot, pero que haviem de fer, doncs seguir i baixar una mica el ritme per anar recuperant. Fins al kilometre 2,5 hem anat junts amb l'Eric, pero ell tenia un punt mes de ritme, aixi que me desenganxat i he agafat el meu ritme, mentre veia com s'allunyava, he començat a seguir uns peus, que tenien millor ritme per mi que els de l'Eric, pero tot i aixi el tenia controlat en tot moment per si em recuperava o ell defallia, donar-li una estocada mortal........

He passat pel Kilometre 3,5 amb un temps de 17:14, aixi que fent un calcul rapid, me adonat que podia baixar dels 35 minuts, pero no em podia dormir en aquest segon tram, els promitjos per kilometre, estaven en 4:50 . 4:55 . 4:49 i la primera meitat a un promitg de 4:52, aixi que nomes em faltava aguantar el ritme.

Me proposat que al arribar al kilometre 5, apretaria una mica el rimte i intenria mantenir-lo fins el final, que hi havia la pujada per arribar a meta, pero no se perque he apretat al kilometre 4, i quan me adonat que encara em faltaven 3 kilometres, no he pogut recuperar el meu ritme, l'ultim kilometre i mig se m'ha fet etern, hi ha amb moltes ganes de posar-me a caminar, l'unic que m'ha permes aguantar "corrent" fins el final, era el fet d'haver corregut tota la carrera, i fer l'entrada final caminant, aixi que he baixat una mica el ritme, me oblidat de la gent que hi havia i me centrat en buscar l'Alba per entrar amb la millor cara possible.


aqui arribant i saludant


aqui la cara real, i no se que buscava alla al final

Be, finalment ha sortit una carrera extranya, el meu somni de fer la cursa a un ritme de 4:30 4:45, ha quedat en aixo un somni, o millor dit, un repte, pero content per haver-la fet per sota de 5:00 minuts el Kilometre, que era el ritme real.

Finalment he finalitat en una bona posicio, tinguent en compte els entrenaments i el cansanci que ja arrossegava dels últims dies.

POSICIO   CORREDOR                   TEMPS         RITME 
394             Xavier Frigola Bosch        00:34:28        00:04:56 
358             Eric Prohias                      00:33:40        00:04:49




Be, ara aquesta setmana toca una mica de descans i ens veurem el dissabte 31 a Girona, per tancar l'any corrent............






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada