CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

dissabte, 7 de gener del 2012

PRIMERA SETMANA

Aquesta era una setmana que es presentava dura, tocava començar la dieta, els entrenaments per preparar els objectius del 2012 i encarar un nou any professional, despres d'un 2011 dur, pero que em tancat molt positivament.

El dilluns començavem amb doble sessió, 35 minuts a la piscina i una primera sessió de running. Es presentava dura la setmana, el primer dia i ja patia, sobretot gana........

El dimarts nomes tocava piscina, pero eren series, i despres de tant de temps lluny de l'aigua (no es el que mes m'agrada), el planning era ambicios, pero es va poder acabar, amb patiment, pero el segon dia d'entreno ja estava al sac.

El dimecres prescindiem de piscina, nomes hi havia running, va ser una sessió dificil, durant tot el dia m'havia sentit cansat, pero varem aguantar be, ja arribaran els dies d'entrenaments durs, de moment aquest primers dies de running son d'aclimatació, ara mateix estic seguint el planning de l'adidas micoach, si necessiteu motivació, a mi em va ajudar al començament, son entrenaments molt suaus, pero que et fan progressar sense adonar-te'n.

El dijous, em varen anular una reunió que tenia pel mati, i cap a les 12 vaig aprofitar per fer la sessió de piscina que tenia, i aixi m'estalviava de llevar-me aviat, de nou tocaven series.... ara si que es varen fer dures. Per la tarda tocava nou entrenament de running, pero aprofitant que el meu "jefe" m'havia donat festa per anar a esperar els reis, vaig agafar l'Axel i cap a la muntanya a correr una mica, la muntanya m'encanta i correr amb l'Axel es molt divertit, tot i que ara s'ha engreixat una mica i l'havia d'esperar, al final una mica mes de 7Km per la muntanya disfrutant al maxim.

l'Axel va arribar fos a casa.

El divendres era dia de reis, i tocava piscina, pero com els reis no ens varen dur res, varem agafar les bicis amb l'Alba i varem anar per carril bici fins a Bescano, haviam si ens els creuavem per demanar-los explicacions, els 2 ens em portat molt be.

No els varem trobar, pero ens ho vam passar molt be, haviam si anime a l'Alba, i tenim la primera Perezosa.

Arriba el dissabte, i avui tocava una mica de muntanya, finalment s'han apuntat en Ricard i l'Eric, i juntament amb l'Axel em anat cap a Sant Miquel, el ritme? el que bonament podiem, cadascu el seu. A dalt a Sant Miquel una mica d'aigua pels 4 i de nou cap a Girona, a la baixada l'Axel ha dit prou, i el tram final l'hem fet anar fent parades, ha arribat al cotxe i s'ha estirat al terra, m'ha comentat que aquesta tarda necessita un bon descans.... aixi que

A DORMIR !!!!

Dema tocaria descans, pero ja he engrescat a l'Alba i mes gent per tornar a Sant Miquel, aixo si, dema caminant tranquilament i disfrutant del paisatge.

Bona setmana a tots, i no us oblideu de seguir entrenant.

SETMANA:

10 Km run
15,8 Km trail running
3,5 Km piscina
21,1 Km btt

La setmana que be, mes i millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada