CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

diumenge, 2 d’octubre del 2011

2º CURSA DE BTT DE SARRIA DE TER

El 2 d'octubre es celebrava a Sarria de Ter, la 2ª Prova de BTT, i siguent al costat de casa i amb lo be que me n'havien parlat, era quasi obligatori no faltar-hi, aixi que despres de la renuncia d'en Ricard i de l'Eric, varem decidir anar-hi amb l'Albert i fitxar un nou component





tot i que nomes posava que l'obligació era dur el casc, i el protava, no el varen deixar participar, no se si sera per les ulleres????












La cursa, començava neutralitzada durant 1 kilometre, per enfilar una mes que dura pujada al golf girona, per asfalt, on tothom ja es va anar posant al seu lloc, el que aixi no ho va fer ho va pagar, ja que la pujada al final encara s'endureix mes.

Passat aquest primer tall, entravem ja a la zona de bosc, on l'embutellament va ser maxim, al final com no peu a terra i uns 2 kilometres caminant i fent cua.

a partir d'aqui ja es aixamplar la pista, i varem poder començar a rodar amb "calma", el recorregut era molt macu, moltes pujades i baixades, corriols i pistes, la cursa en si ja m'havien avisat que era dura, pero no se si va ser per un exces d'entrenament previ, o perque no vaig saber regular exactament la sortida, em va costar molt d'agafar el ritme, i en un moment, vaig haver de fer una parada per deixar anar el grup amb el que anava i intentar buscar sol el meu propi ritme.

A partir d'aquest moment, vaig tenir la sensació que anava millor, tambe haig de dir que durant els primers kilometres vaig trobar molta gent amb avaries o rodes punxades, per sort fa temps que no tinc cap de les 2 coses.

la prova va continuar sense cap mes incidencia i finalment varem arribar a l'anomenda "PUJADA DE LA PIZZA", ja que qui fos capaç de pujar-la tota sobre la bicicleta, rebria com a premi una pizza, es de destacar que ningu la va pujar (crec que incloure aquest tipus de pujades despres de 20 Km, en una marxa popular, no te sentit, tenia la seva "gracia" pujar-la apeu, amb les sabates de bici) per lo tant, al final les pizzes es van sortejar.

Finalment, varem acabar la prova i com a recompensa, un bon entrepa de butifarra i una coca-cola.

FOTOS

CLASSIFICACIÓ - NOMES HI HA LES POSICIONS, NO EL TEMPS, QUE SEGONS EL MEU                   RELLOTGE VA SER DE 1:51:23


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada