CERCA AL BLOG O ALS BLOGS RECOMENATS

diumenge, 9 d’octubre del 2011

1º TRIATLO MUNTANYA DE LLANÇA

El 9 d'Octubre (un dia despres de cumplir 32 anys), es disputava una triatlo popular de muntanya a Llança, amb l'Eric que per culpa de la lessió, no va poder fer la de Malgrat, varem decidir apuntar-nos, aixi que ben d'hora varem carregar les bicis i cap a LLança.
Ja amb les bicis al cotxe, i junt amb l'Alba, l'Eric i la Gemma, varem anar cap a LLança, ja per el cami, vam veure que el vent i la fred serien el nostre pitjor enemic.

Un cop alla, a preparar les coses i a que ens marquessin (com a les vaques)
Preparem totes les coses per fer les transicions, pero fins a l'ultim moment no ens preparem per el sector de natació, que degut al vent s'ha escurçat moltissim ( de 600 a 100 ), ja que s'havia tornat molt perillos, com un valent decideixo anar a provar l'aigua, i per sorpresa meva, al no haver-hi un gran contrast de temperatura, la trova prou "calenta", de fet la trobo millor que quan vaig fer la triatlo de malgrat a finals de Juliol. Despres de fer un bon escalfament, ens dirigim tots cap a la sortida i....... a l'aigua
Amb l'experiencia de la primera triatlo, i sapiguent que la platja de LLança es poc fonda, aprofito per caminar, i de passo, treure-li gent de sobre l'Eric, que amb els nervis de ser la primera, el pobre no se sent comode a l'aigua, tot i que es un medi on es desenvolupa molt be, un cop puc nedar, agafo un bon ritme i em vaig orientant molt be, surto de l'aigua en bastant bona posició, de fet encara hi ha totes les bicis; haig de dir que el fet que la distancia fos tant curta, fa que un grup de nedadors que havien vingut de Barcelona, no em treguin cap minutada; vaig cap a preparar-me per la bicicleta, i veig que l'Eric a anat mes lent, aixi que afluixo el ritme, pero em diu que tiri, que si pot ja m'atraparà, el primer tram de bici, passa per una especie de riu sec, amb molta pedras, es com intentar pedalar per la platja, i en algun moment haig de posar peu a terra per no caure o per no atropellar la gent que ha caigut, un cop sortim d'aqui, comença una pujada, que amb la força del vent, es veu multiplicada de duresa, aqui al igual que la cursa de sarria no aconsegueixo agafar ritme, fianlment quan estem molt aprop del final de la pujada, sento a l'Eric per darrera, aixi que decideixo afluixar una mica per anar junts, pero ell tampoc va molt fi. Quan veiem el final de la pujada, jo haig de fer una parada, i veient que l'Eric no va molt fi, ell decideix tirar a l'espera que l'atrapi a la baixada. Quan  comencem la baixada, em poso al davant per marcar el ritme, pero l'Eric no li te confiança encara i te por de patir una caiguda i que l'hombro no li agaunti, aixi que a la baixada m'escapo d'ell de nou, i arribo de nou al tram del riu sec, ara encara es mes dificil, ja que hi ha el cansament de la pujada.

Finalement arribo de nou a la plataja per fer la transició, vaig mirant pero no veig a l'Eric, i decideixo tirar, ja que nomes son 2 Km, quan ja estic fent la volta per enfilar cap a la muntanya, veig que l'eric surt de la seva ultima transició. El tram de running, es molt extrany, amb una pujada a una muntanya, que amb el vent que fa, les cintes que senyalitzen el cami, estan molt barrejades.

Finalment he acabat la meva 2ª triatlo, amb una bona lluita, ja que a l'ultima transició he adelantat a un noi, que m'apreta fins al final per recuperar la posició perduda, finalment es meva.
vaig a esperar l'Eric i l'animo a l'ultim tram, porta una noia al davant, que es la primera classificada en noies, no se si es pensa que l'animo a ella, o al veurem animant l'Eric te por de que l'adelanti, pero es marca un sprint final, que ens deixa a tots amb la boca oberta, el primer l'Eric que veu impossible seguir-li el ritme..

Be, finalment acabo la meva segona triatlo el la posició 34


34 21 Xavier Frigola Sarria de T Masculí 9:48:46 10:53:02 1:04:16 0:01:16 0:17:55 21

42 66 Eric Prohias Girona Masculí 9:48:46 10:54:59 1:06:13 0:00:01 0:19:52 66



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada